Fox News, seçim gecesi TV izleyicilerinin en iyi tercihi oldu ve bu, muhafazakar kanalın başkanlık sonuçlarının izlenme sayısında üst üste ikinci kez rakiplere liderlik ettiği zaman oldu.
Nielsen verilerine göre Fox News, Salı günü doğuda saat 20:00 ile 23:00 arasında ortalama 10,3 milyon izleyiciye ulaştı ve eski Başkan Trump'ın Başkan Yardımcısı Kamala Harris'e karşı kazandığı zaferi haber olarak izledi.
Gece, ilk kez bir başkanlık seçim gecesinde CNN'in zirvesine çıkan MSNBC için bir dönüm noktası oldu.
Comcast Corp.'un sahibi olduğu MSNBC, ortalama 6 milyon izleyiciyle CNN'in 5,1 milyon izleyicisini geride bıraktı. Warner Bros. Discovery'nin sahibi olduğu CNN, 2020 başkanlık seçimlerini izleyen 9,6 milyon kişinin neredeyse yarısını kaybetti.
Seçim haberlerinin genel olarak TV'de izlenmesi 2020'ye göre düşüş gösterdi. Nielsen, ölçülen 18 ağda 42,3 milyon izleyicinin seçim haberlerini izlediğini ve 2020'ye göre %25 düşüş olduğunu söyledi. Bu döngü sırasında sonuç günlerce açıklanmadı. Demokrat Joe Biden sonunda o zamanki görevdeki Trump'a karşı galip ilan edildi.
Düşüşler, özellikle haber tüketimi için internet üzerinden yayın ve sosyal medyaya geçen 50 yaşın altındaki izleyicilerin geleneksel TV izlemekten uzaklaşmasından kaynaklanıyor. Kabloların kesilmesi, kablolu yayın kuruluşlarının ulaştığı ev sayısını azalttı.
Bret Baier ve Martha MacCallum'un sunduğu Fox News yayını, kablolu haber kanalı izleyiciliğinin tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaştığı 2020 yılındaki 13,8 milyon izleyici rekorundan geriledi. MSNBC'nin rekabetçi konumunun iyileşmesine rağmen satış noktası sayısı 2020'deki 7,3 milyona geriledi.
Jen Psaki, MSNBC'nin 2024 başkanlık seçimleriyle ilgili haberi sırasında.
(NBC Haberleri)
Yayın ağları da çökmüştü.
ABC ortalama 5,7 milyon izleyiciye ulaştı, onu NBC (5,5 milyon izleyici), ardından CBS (3,6 milyon), Fox yayın ağı (2 milyon), Fox Business Network (897.000) ve NewsNation (265.000) izledi. CW Ağı.
Daha fazla izleyici seçim haberlerini çevrimiçi olarak yayınlıyor. Fox News, dijital sitelerinin Doğu saatiyle 18:00 ile 03:00 arasında 47,2 milyon kez görüntülendiğini söyledi. MSNBC'nin YouTube kanalı, 30 milyon video görüntülemesiyle tarihinin en güçlü gününü yaşadı.
Steve Kornacki'nin oylama analizine sürekli bir bakış sunan MSNBC'nin “Kornacki-Cam”i, YouTube'da 9 milyonun üzerinde videonun başlatılmasını sağladı.
Nielsen verilerine göre Fox News, Salı günü doğuda saat 20:00 ile 23:00 arasında ortalama 10,3 milyon izleyiciye ulaştı ve eski Başkan Trump'ın Başkan Yardımcısı Kamala Harris'e karşı kazandığı zaferi haber olarak izledi.
Gece, ilk kez bir başkanlık seçim gecesinde CNN'in zirvesine çıkan MSNBC için bir dönüm noktası oldu.
Comcast Corp.'un sahibi olduğu MSNBC, ortalama 6 milyon izleyiciyle CNN'in 5,1 milyon izleyicisini geride bıraktı. Warner Bros. Discovery'nin sahibi olduğu CNN, 2020 başkanlık seçimlerini izleyen 9,6 milyon kişinin neredeyse yarısını kaybetti.
Seçim haberlerinin genel olarak TV'de izlenmesi 2020'ye göre düşüş gösterdi. Nielsen, ölçülen 18 ağda 42,3 milyon izleyicinin seçim haberlerini izlediğini ve 2020'ye göre %25 düşüş olduğunu söyledi. Bu döngü sırasında sonuç günlerce açıklanmadı. Demokrat Joe Biden sonunda o zamanki görevdeki Trump'a karşı galip ilan edildi.
Düşüşler, özellikle haber tüketimi için internet üzerinden yayın ve sosyal medyaya geçen 50 yaşın altındaki izleyicilerin geleneksel TV izlemekten uzaklaşmasından kaynaklanıyor. Kabloların kesilmesi, kablolu yayın kuruluşlarının ulaştığı ev sayısını azalttı.
Bret Baier ve Martha MacCallum'un sunduğu Fox News yayını, kablolu haber kanalı izleyiciliğinin tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaştığı 2020 yılındaki 13,8 milyon izleyici rekorundan geriledi. MSNBC'nin rekabetçi konumunun iyileşmesine rağmen satış noktası sayısı 2020'deki 7,3 milyona geriledi.
Jen Psaki, MSNBC'nin 2024 başkanlık seçimleriyle ilgili haberi sırasında.
(NBC Haberleri)
Yayın ağları da çökmüştü.
ABC ortalama 5,7 milyon izleyiciye ulaştı, onu NBC (5,5 milyon izleyici), ardından CBS (3,6 milyon), Fox yayın ağı (2 milyon), Fox Business Network (897.000) ve NewsNation (265.000) izledi. CW Ağı.
Daha fazla izleyici seçim haberlerini çevrimiçi olarak yayınlıyor. Fox News, dijital sitelerinin Doğu saatiyle 18:00 ile 03:00 arasında 47,2 milyon kez görüntülendiğini söyledi. MSNBC'nin YouTube kanalı, 30 milyon video görüntülemesiyle tarihinin en güçlü gününü yaşadı.
Steve Kornacki'nin oylama analizine sürekli bir bakış sunan MSNBC'nin “Kornacki-Cam”i, YouTube'da 9 milyonun üzerinde videonun başlatılmasını sağladı.